Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice"
"Investitii pentru viitorul dumneavoastra"
Actiuni de crestere a vizibilitatii si promovare a activitatii polului de competitivitate Automotive Sud-Vest Oltenia
Proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Home » Identitatea polului

Identitatea polului

Polul de Competitivitate Automotive Sud-Vest Oltenia constituie motorul care va reporni din plin economie regionala in partea de SV a Romaniei si va transforma intreaga zona intr-un spatiu european atractiv si competitiv.

Acest manual face parte din programul integrat de comunicare ce asigura consistenta si uniformizare in toate mediile, de la papetaria personalizata, tiparituri la publicitate outdoor si indoor, etc. Regulile de identitate vizuala se aplica tuturor mijloacelor de informare in ceea ce priveste activitatile intreprinse de AUTOMOTIVE SUD VEST OLTENIA, Organismele intermediare si beneficiari.

 

Manual Identitate Vizuala Automotive SV Oltenia

 

Domeniul Automotive se află in Craiova mult deasupra altor centre urbane din regiune, inclusiv în ce priveşte resursele de inteligenţă, mobilizare şi antreprenoriat disponibile.

 

Promovarea Polului de Competitivitate Automotive SV Oltenia la standarde inalte pe pietele interne si internationale are ca obiectiv strategic dezvoltarea unui profil creativ şi inovativ unic în regiune, capabil să speculeze domeniile în care municipiul Craiova deţine cu adevărat avantaje strategice în comparaţie cu alţi competitori (universităţi, servicii administrative, servicii medicale etc);

 

Craiova deţine în continuare un potenţial deosebit în ceea ce priveşte dezvoltarea unor activităţi economice “tradiţionale” (industria constructoare de maşini, industria chimică, complexul energetic), dar se poate baza şi pe o resursă umană de înaltă calificare în domenii precum tehnic, IT, servicii bancare, servicii medicale etc;

 

Succesul promovarii identitatii Polului de Competitivitate Automotive SV Oltenia, la nivel tactic şi operational, depinde de capacitatea tuturor actorilor implicati, de a implementa in cadrul proiectelor proprii Strategia de promovare a Polului si de a aplica intocmai regulile din Manualul de identitate vizuala creat de EVOBRAND, special in acest sens.